۱۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
اشک‌های علیپور برای جدایی بود!

علی علیپور پس از پایان بازی از شدت ناراحتی روی زمین خوابید و با چشمانی اشک آلود زمین را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی آخرین بازی خود در لیگ نوزدهم را آغاز کرد که کریستین اوساگوآنا در خط حمله این تیم حضور داشت و علی علیپور از روی نیمکت بازی را استارت زد. این در حالی بود که علیپور دو گل تا صدر جدول گلزنان فاصله داشت و امیدوار بود که در آخرین بازی با یک هت تریک به کفش طلا برسد.

اما او تنها 20 دقیقه فرصت پیدا کرد تا در زمین بازی کند و در اخرین دقایق نیز با فریب و شوتی تماشایی دروازه منادی را باز کرد تا با 12 گل آقای گل سرخ ها در لیگ نوزدهم باشد اما نتوانست به دیاباته برسد و دومین کفش طلای خود را تصاحب کند. نکته جالب این که او بازهم فرصت گلزنی داشت ولی موفق به این کار نشد.

علیپور در پایان بازی روی زمین خوابید و با چشمانی اشک آلود از میدان بیرون رفت. هنوز دلیل اشک های علیپور مشخص نیست اما به نظر می رسد او آخرین فصلی است که پیراهن پرسپولیس را برتن می کند. علیپور در روزهای اخیر پیشنهادات زیادی از چین و پرتغال دریافت کرده و به نظر می رسد تصمیم دارد لژیونر شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 2
    تقصیر گل محمدیه همش حیفه علیپور از پرسپولیس بره واقعا
  • سدعلی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    زودتر اگه مهدی طارمی از هر 7 تا گل 100 در 100 یکی رو گل میکرد علیپور از هر 15 موقعیت نصفه و نیمه و 100 در 100 یکی رو گل میکرد از منشا خاطره ی خوب فرستادنمون به فینال آسیا رو داریم ولی از علیپور فقط خاطرات بد و خراب کردن موقعیت ها ایشالا توی تیم جدیدش موفق باشه بای فور اور