پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز ماه محرم و روز پزشک

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی آغاز ماه و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را به مردم ایران اسلامی و عزاداران حسینی در جزیره زیبای قشم تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام ماه محرم را ماه بصیرت، شکوفایی و عزاداری خردمندانه نام برد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از این پیام ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام پزشک، از تمامی مسئولان و دست اندرکاران هیئات مذهبی و عزاداران حسینی خواست تا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ویژه ایام کرونا به عزاداری بپردازند .

متن پیام حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


ماه محرم، ماه رشد و بالندگی مسلمانان و شیعیان با الهام از مکتب اهل بیت (ع) و ماه جوشیدن و اندیشیدن است. عزاداران حسینی احیاگران روح وحدت و اتحاد مسلمانان و شیعیان هستند که قرن هاست بار مسئولیت انتقال مفاهیم و فرهنگ عاشورایی به نسل های آینده را بردوش می کشند.

محرم یک تاریخ زنده، یک انقلاب خونین، یک مظلومیت آشکار و مجموعه‌ی از حماسه های بی نظیر است. محرم ماه خداست.

حماسه‌ عاشورا سرفصل عشق و شور و عرفان بزرگ‌مردان الهی است که حیات اسلام ناب محمدی (ص) و آزادگی و آزادی را به جهان و جهانیان نشان داده است.

محرم فصل خلق حماسه ها است. حماسه های بی نظیر از فداکاری ها و رشادت های عاشورایی. آری محرم ماه انقلاب الهی و یک مظلومیت محمدی(ص) و حماسه های علوی و یک تاریخ بی نظیر مبارزه حق وباطل است و از آن باید درس زندگی آموخت.

از دیگر سو آغاز ماه محرم امسال با روز بزرگداشت مقام پزشک همزمان شده است و با وجود ویروس کرونا و شهادت کادر درمان در نقاط مختلف کشور در مسئله عزاداری های ماه محرم در شرایط کرونایی همانطور که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند: به رغم اهمیت مراسم عزاداری سیدالشهدا، رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی مقدم است و همه شرعاً موظفند که شرایط کرونایی را رعایت بکنند.

ضمن تبریک مناسب روز پزشک به این سفیران سلامت و امید از تمامی مسئولان و دست اندرکاران می خواهیم تا با برنامه ریزی مناسب شرایط را برای برگزاری متفاوت عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم امسال فراهم کنند. 

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت در ایران اسلامی و عزاداران جزیره زیبای قشم تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

حمیدرضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =