جدیدترین روش کاشت مو وارد ایران شد در کلینیک کاشت مو رنسانس

ریزش شدید و غیر متعارف موها در اثر بیماری های خاص، ژنتیک و دیگر عوامل هر کسی را جهت انجام کاشت مو وسوسه خواهد کرد.

متخصصان کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان، با بیش از ۱۶ سال سابقه توانسته است در دو شعبه سعادت آباد و ولیعصر تهران؛ بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو را ارائه دهند.

چنانچه به کلینیک رنسانس مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که روزانه تعداد زیادی افرادی از سراسر ایران و خارج از کشور برای انجام  کاشت مو طبیعی به این کلینیک مراجعه کرده اند.

رمز نهایت تراکم کاشت مو، سوپر کاشت کلینیک رنسانس

سوپر کاشت کلینیک رنسانس جز روش های موفق در جهان است که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی در کلینیک رنسانس توسط کادر مجرب درمانی و زیر نظر متخصصین انجام می شود.

 با انجام معاینه های اولیه و سپس بررسی بانک مو مشخص می شود که فرد دارای بانک موی قوی است یا ضعیف، چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت نیاز دارد. پس از این بررسی ها پروسه تکنیک معجزه گر سوپر کاشت کلینیک رنسانس شروع می شود

در طی فرایند انجام و با توجه به  بانک موی فرد، مقدار مورد نیاز فولیکول ها با دستگاه انحصاری و کلینیک رنسانس برداشته می شود و تمام فرایند کاشت مو با نهایت تراکم بدون درد و خونریزی انجام می شود

از شروع تا پایان پروسه کاشت مو با کلینیک تخصصی رنسانس

کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو  رنسانس که در دو شعبه آماده خدمت رسانی به تمام افراد هستند از این رو  می توانید سوالات خود  را با مشاورین ما در میان گذاشته و در مورد چگونگی انجام کاشت مو و اسکالپ سر اطلاعات بیشتری کسب کنید

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

  تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

‌مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

تفاوت  سوپر کاشت کلینیک تخصصی رنسانس با روشهای دیگر کاشت مو

یکی از  روش های کاشت مو  FUT است که شامل نوار باریکی در حدود ۲ سانتی متر عرض و ۲۵ متر سانتی طول است که از پس سر فرد استخراج می شود. این ناحیه از سر با اندکی کشش به هم می رسد و دوباره بخیه زده می شود. براساس گفته های متخصصان در اثر ایجاد اسکار بر پشت سر این روش موجب کاهش اعتماد در افراد می شود و به علت برداشت محدود شاهد رشد پرتراکم مو فرد نخواهد بود.

FIT روش دوم شاید یک گزینه مناسب برای انتخاب نباشد. علت را که از زبان پزشکان جویا شدیم، اعلام کردند که: برداشت توسط پانچ گرافت بوده و همین امر باعث می شود که در پشت سر یک منطقه خالی به نظر آید. موها به صورت کم پشت رشد می کند و زیاد مورد پسند نیست.

سوپر کاشت مو پیشنهاد کلینیک رنسانس را به عنوان مناسب ترین گزینه بازگردان موهای ریخته شده خود انتخاب کنید. سوپر کاشت مو که جزو آخرین روش ارائه شده می باشد، در حال حاضر بهترین روش کاشت مو است. متخصصان رنسانس توانسته اند با سوپر کاشت ضعف های روش های قبلی را رفع و نتایج فوق العاده ای را برای درمان بدست آوردند. این راهکار که نیاز مبرم به متخصص ماهر و حرفه ای دارد پس از بررسی شرایط فرد و مقدار ریزش مو به کار گرفته می شود.

اقدام به کاشت مو با روش سوپر کاشت باید در رنج سنی ۲۳ سال به بالا انجام شود. طبق گفته های پزشکان کلینیک پوست و مو رنسانس برای افراد پایین تر از این رده اصلا توصیه نمی شود و بایستی تا کامل شدن روند ریزش موها صبر کنند. در طی این مدت می توانند از روش های جایگزین مانند تقویت مو، ترمیم مو و دیگر روش ها استفاده کنند.

متخصص کلینیک رنسانس در پایان اضافه می کند که:  نتایج سوپر کاشت از ۴ ماه اول پس از درمان قابل رویت خواهد بود که علاوه بر سرعت بالای رشد شاهد تراکم زیادی هم خواهیم بود. این روش ظاهری کاملا طبیعی برای موهای فرد ایجاد می کند و حالت مصنوعی روش های پیشین را نخواهد داشت.

جهت دیدن نمونه کاشت مو و ابرو در کلینیک رنسانس لطفا اینجا کلیک کنید

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

 شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

 تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

‌مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

                                          

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =