ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی جزیره کیش به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی بر اساس استاندارد های بین المللی و جهانی در آینده نزدیک در این منطقه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد کیش:  غلامحسین مظفری با بیان این که این ورزشگاه بر اساس آخرین استانداردهای جهانی و بین المللی می‌تواند به عنوان پایگاه مهم ورزش‌های ساحلی در سطح کشور و منطقه مطرح شود اظهار داشت: جزیره کیش از ظرفیت‌ها، زیر ساخت‌ها، امکانات و شرایط اقلیمی مناسبی جهت توسعه ورزش‌های ساحلی برخوردار است و این مهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

مظفری افزود: با تحقق یافتن این مهم جزیره کیش میزبان برگزاری مسابقات سطح اول کشور، اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های ساحلی و همچنین مسابقات بین المللی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با هدف حمایت، پرورش و معرفی استعدادهای فوق العاده جوانان و نوجوانان این منطقه و جنوب کشور و هم چنین مناطق همجوار کیش در سطح تیم‌های ملی، این مجموعه ورزشی در منطقه سفین جزیره کیش احداث خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: علیرغم همه فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته، بسیاری از ظرفیت‌های جزیره کیش در حوزه‌های مختلف مغفول مانده است، امیدواریم این اقدام به توسعه و گسترش ورزش در منطقه کمک کند و بتواند در سطح ملی نیز تأثیر گذار باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =