آئین ،افتتاح و کلنگ زنی ۸۰میلیارد تومان پروژه هفته دولت در شهرستان لنده

فرماندار شهرستان لنده از افتتاح و کلنگ زنی بیش از هشتاد میلیارد تومان پروژه در شهرستان لنده در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شهرستان لنده ، سید خدادوست موسوی در اولین روز از هفته دولت در مراسم غبار روبی گلزار شهدای شهرستان لنده  گفت: آغاز هفته دولت وگرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یک ارزش است و گرامیداشت شهدای دولت نیز که جان خویش را برای این ملت گذاشتند تا ایران و ایرانی سربلند بماند.
 
وی گفت: امروز استقلال و عزت ما مرهون شهدا است و باید در مسیر و راهی حرکت کنیم که شهدا از ما انتظار دارند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد خدمات ارزشمند دولت و نظام  است لذا در این هفته باید عملکرد یکساله مدیران به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: دولت از سطح کلان تا خرد در بازتاب عملکردهای خود نیز ضعیف است و دولت مظلوم واقع شده است و مدیران وظیفه داند عملکرد دولت را به گوش مردم برسانند.

موسوی گفت:ضعف روابط عمومی و عدم نگاه به جایگاهی که داریم در بازتاب عملکرد دولت کوتاهی می کنیم و در همین شهرستان در هر حوزه در حال تلاش و کار هستیم ولی آن گونه که باید اطلاع رسانی صورت نمی گیرد.
 
فرماندار شهرستان لنده گفت:در بحث برق پروژه ای یکصد میلیاردی داریم ولی وقتی برق قطع می شود تحمل و تاب دیدن این پروژه را نداریم و این درحالی است که لنده یک دوران طلایی را پشت سر می گذراند.

وی گفت:قطعا این پروژه های مهم در سنوات گذشته تا کنون نیازمند پیگیری های مداوم و مستمر است.

موسوی گفت:چهار پروژه ملی شهرستان به طور همزمان در حال کار است که برق، جاده لنده به تشان، بیمارستان۳۲تختخوابی و فاضلاب شهر لنده در حال کار است.

فرماندار شهرستان لنده تاکیدکرد:چشم انداز آینده لنده روشن است که بیشترین فعالیت ها در سطح استان در حال کار است.

وی تاکیدکرد: نوع نگاه سیاسی افراد محترم هستند ولی خدمات نظام باید بیان شود و برخی ها تردید دارند که از خدمات نظام دفاع کنند و حتی در بازتاب عملکرد خود شهرستان نیز ناتوانند.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم مشکلات اقتصادی دارند که ناشی از تحریم ها و مشکلات هست ولی در کنار این مشکلات نباید باعث دلسردی از دولت شود.

موسوی گفت:قطعا مشکلات باید به مردم منتقل شوند و مردم از وضعیت موجود آگاهی دارند، این صندلی ها رفتنی است و اگر ماندنی بود به من و شما نمی رسید پس مدافع دولت و نظام باشید و باید خدمات به درستی اطلاع رسانی شوند.

فرماندار شهرستان لنده گفت:داریم مدیرانی که در عرصه های مختلف در حال تلاش هستند ولی بقیه مدیران نیز باید فعال تر و پویا تر باشند.

وی گفت:ما موظف و مکلف به خدمت به مردم هستیم پس باید از تمام ظرفیت ها برای خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.
 
موسوی گفت: هر صندلی مدیریتی ماحصل خون چندین شهید است و باید با مردم صادقانه رفتار کنیم و این کمبود ها را برای مردم تشریح کنیم.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد:بیش از هشتاد میلیاردتومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی در حوزه شهری، کشاورزی، راه و سایر موضوعات در شهرستان لنده خواهیم داشت.
فرماندار گفت:مدیران آمادگی لازم را برای عملیات افتتاح و یا کلنگ زنی در هفته دولت داشته باشید و امیدواریم با تاسی از خون شهدا به رسالت خویش عمل کنیم و مهمترین رسالت مردم خدمت به مردم است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =