اولین سند بستر رودخانه در قزوین اخذ شد

باتلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی شرکت آب منطقه‌ای قزوین و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان اولین سند بستر رودخانه در این استان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهندس یداله ملکی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین اظهار کرد: اخذ سند مالکیت اراضی حریم و بستر رودخانه‌های استان با هدف تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرفات غیر مجاز و برخورد قانونی با متخلفان با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در حال انجام است.
ملکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته اضافه کرد: در اولین گام در این زمینه با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت سند ۸۴هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه باراجین اخذ شد و این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رودخانه ها در بخش های مختلف استان واقع شده اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به حریم و بستر قانونی روخانه ها نیز جلوگیری به عمل آید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =