۲ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
چرا حامیان اصلی ویلموتس پنهان شده‌اند؟

عبدالکاظم طالقانی عضو پرحاشیه هیات رییسه فدراسیون باز هم یگانه مدافع فدراسیون نشینان و فاجعه قرارداد ویلموتس شد، مثل تمامی روزهای بحرانی سال های اخیر.

در این سال ها هرگاه فشار انتقادات از مهدی تاج بالا می رفت یا کسی از اهالی فوتبال عملکرد او را مورد انتقاد قرار می داد یک مصاحبه آتشین هم از طالقانی منتشر می شد.

 البته بررسی متن گفت و گوهای منتشر شده به خوبی نشان می دهد احتمالا آن کسی که این صحبت ها را از جانب طالقانی نوشته فرد دیگری است!

عباراتی همچون "مباحث به دور از واقعیت" ، "فرآیند مربوط به عقد قرارداد" یا دفاع از شعار "سازنده نسل طلایی فوتبال بلژیک" یا ترکیب های مشابه دیگر را قبلا در بیانیه های مختلف فدراسیون یا مصاحبه های یکی از مشاوران اصلی مهدی تاج خوانده ایم و شنیده ایم.

البته موضوع مورد بحث این نیست که چرا دیگران از جانب عضو هیات رییسه و رفیق و یاور شریک وفادار رییس سابق مصاحبه تنظیم می کنند و ممکن است طالقانی اصلا از جملات و کلمات این مصاحبه هم مطلع نباشد سوال اینجاست که چرا حداقل به رسم رفاقت و وفاداری در این فشار ناشی از رسوایی قرارداد ویلموتس خودشان را پنهان کرده و حاضر نیستند یک کلمه از رییس سابق دفاع کنند اما طالقانی که حالا گرفتار این معرکه شده همچنان قربانی منافع اطرافیان تاج می شود؟

چرا برای جنگ نیابتی،عبدالکاظم طالقانی به عنوان تنها گزینه موجود انتخاب شده و آنها که با دسته های گل و ماشین لاکچری به استقبال ویلموتس می رفتند حالا روزه سکوت گرفته اند؟آیا دلیل این جنگ نیابتی ترس از تبعات ورود به ماجرا نیست که موجب شده یاران دیروز، آقای رییس را تنها بگذارند و موضوعات مورد نظر خودشان را به نام فرد دیگری منتشر کنند؟

چهره مربی بلژیکی که پس از یک دوره خانه نشینی وارد فوتبال ایران شد و در ازای چند حضور بی حاصل حالا به دنبال دریافت غرامت ٨ میلیون یورویی است بر همگان آشکار شده اما همچنان هستند مشاورانی که تاج و هیات رییسه را به این چاه ویل انداختند و در دفاع از قرارداد ویلموتس از قول طالقانی می نویسند:"ویلموتس رزومه حضور در 4 جام جهانی به عنوان مربی و بازیکن را داشت و به باور بسیاری نسل طلایی فوتبال بلژیک را ساخت."یا اینکه قرارداد از نظر شکلی مشکلی نداشت و در مرحله اجرا دچار مشکل شد.

شاید وقت آن رسیده عبدالکاظم طالقانی از خودش سوال کند چرا سخنگوی فدراسیون یا ساکت رییس وقت سازمان تیم های ملی خودشان را پنهان کرده اند و در این روزهای بحرانی حاضر نیستند از تصمیمات هیات رییسه ، قرارداد جنجالی و یا شایستگی های ویلموتس با صراحت دفاع کنند؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارشناس IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    این گزارش قابل تامل است 1. آقای طالقانی مگر عضو هیات رئیسه نبوده ؟ 2. مگه در تصمیم گیری ها بی تاثیر بوده؟ 3.در کل همه باید جوابگو باشند.