۵۵ میلیارد ریال پروژه در دیواندره افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار دیواندره گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دیواندره، جمال ارشدی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۰۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در دیواندره کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.
ارشدی ادامه داد: از این تعداد ۵۱ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال و ۵۱ پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال می باشد.
وی تصریح کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلف شامل سیلوی ۲۰ هزار تنی، طرح پرورش ماهی، تولید ظروف یکبار مصرف، توسعه زیرساختی ، خدمات شهری، پل، نیروگاه خورشیدی ۵ کیلووات، آبیاری تحت فشار، توسعه باغات و .... است.
فرماندار دیواندره با اشاره به پروژه های نیمه تمام در شهرستان گفت: مذاکرات لازم در ارتباط با تکمیل پروژه تصفیه خانه آب شرب دیواندره انجام شده است و بنا بر تعهد آب و فاضلاب استان، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
جمال ارشدی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهری نیز با ۸۵ درصد پیشرفت ابنیه از محل اعتبارات ملی در حال احداث است که امیدواریم اعتبار کامل برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه آبگیری پروژه سد سیازاخ در سال جاری افزایش یافت، افزود: در تلاش هستیم سال جاری آبگیری سدسیازاخ را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم که این مهم می تواند کمک شایانی به بخش کشاورزی و اجرای پروژه های اشتغال زایی در شهرستان کند.
فرماندار دیواندره ابراز داشت: باید کشاورزی را به سطحی برسانیم که کشاورزان بیشترین بهره را از اراضی خود ببرند، در این راستا باید سیستم کشاورزی نوین و مکانیزه  تا کشاورز در روستا ماندگار شود.
ارشدی بیان کرد: اقداماتی در حوزه صنایع تبدیلی، احداث مجتمع زنبورداری و تولید گیاهان دارویی شده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت شده است.
وی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی و عمرانی توانمندی در شهرستان دارای پست اداری هستند که امیدواریم با این تیم تحولی در خور شان مردم شهرستان دیواندره ایجاد کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =