۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
فداکاری مدافع قرمزها/گرفتن دزد در سوئد!

ویکتور لیندلوف، مدافع یونایتد امروز دست به فداکاری بزرگی زده و به یک پیرزن کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد امروز در کشورش مانع دزدی کیف یک پیرزن توسط یک سارق شده و تا زمان رسیدن پلیس به او کمک کرده و دزد را نیز نگه داشته است. این حادثه حوالی ساعت 10.30 صبح امروز رخ داده است. ویکتور لیندلوف که در حال حاضر از تعطیلات در شهر زادگاهش در کنار خانواده لذت می برد، هنگامی که یک سارق در کیف پول پیرزن 90 ساله ای را ربوده، مداخله کرد و کالای مسروقه را به صاحبش بازگردانده است.

ماموران پلیس حدود پنج دقیقه پس از زنگ خطر اولیه وارد صحنه جنایت شدند و ستاره 26 ساله یونایتد در این مدت متهم را تحت کنترل خود نگه داشته و در ادامه تحویل پلیس داده است. لیندلوف بعد از دیدن این صحنه به دنبال سارق دویده و طبق ادعای خودش بدون استفاده از خشونت کیف را پس گرفته است.

سخنگوی منچستریونایتد اعلام کرد لیندلوف نمی خواهد درباره این اتفاق اظهار نظر کند و فقط ادعا کرده کاری را انجام داده که هر کسی در آن شرایط می توانست انجام دهد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که هری مگوایر، دیگر مدافع میانی منچستریونایتد چندی قبل در یونان با پلیس درگیر شده و دردسر بزرگی برای خودش ایجاد کرده بود."

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =