استاندار همدان: نیروهای مسلح همیشه در کنار مردم هستند

استاندار همدان گفت: نیروهای مسلح در تمامی بلایای طبیعی به ویژه سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم هستند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در دیدار با فرماندهان ارتش در همدان با اعلام اینکه هدف مشترک دولتمردان و نیروهای مسلح خدمت به مردم است، افزود: تمامی مسوولان هدفشان خدمت خالصانه به مردم است تا فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان این نظام و آثار ویروس کرونا را کاهش دهند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی، انتطامی و یگان های مختلف نیروهای مسلح خالصانه و با اعتقاد راسخ زندگی خود را وقف حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی می کنند.

وی از فرماندهان نظامی خواست دلاورمردی های فرزندان رشید این مرز و بوم را که فداکارانه مرزهای زمینی و هوایی را حراست می کنند به مردم اطلاع رسانی کنند.

شاهرخی وجود پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، تیپ شهید قهرمان و پدافند هوایی غرب کشور در همدان را بسیار برای این استان مهم دانست و گفت: کمک نیروهای مسلح هر جا که لازم بوده در سیل و زلزله و دیگر بلایا طبیعی به امداد رسانی مردم خوب استان و کشور آمده است.

امیر سرتیپ دوم ستاد نورخدا شاکرمی فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان نیز با بیان اینکه یگان های ارتش در این استان از آمادگی رزمی و دفاعی بالایی برخوردار هستند گفت: ارتش جمهوری اسلامی جلوه ای از شعار ما می توانیم را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته است.

لازم به ذکر است، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد فرمانده تیپ سوم شکاری شهید نوژه و فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور نیز حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =