توزیع سیم کارت اعتباری انارستان به صورت رایگان برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست شرکت مخابرات استان گفت:امسال دانش آموزان باید از اینترنت استفاده کنند برای اینکه امنیت اخلاقی و اعتقادی فرزندان و خانواده‌ها بیشتر حفظ شود سیم کارت اعتباری انارستان برای دانش آموزان طراحی شده و به طور رایگان بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد؛ امیری با بیان اینکه سیم کارت اعتباری انارستان برای سنین ۶تا۱۸ سال طراحی شده افزود: این سیم کارت برای برآوردن نیازهای اینترنت پاک نوجوانان در دستور کار مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار قرار گرفته و این امکان را فراهم می‌آورد که از فضای اینترنتی سالم و امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع متناسب با نیاز دانش آموزان طراحی شده است.

امیری به فعال سازی این سیم کارت اشاره کرد و افزود: برای فعال سازی این سیم‌کارت والدین می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه‌های خود و همچنین شناسنامه فرزند خود به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان مراجعه و نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ارزش اصلی این سیم‌کارت ۹۰هزار تومان است بیان داشت: این سیم کارت رایگان شامل یک بسته خوشامد گویی،۳گیگ اینترنت، ۱۰۰دقیقه مکالمه رایگان و همچنین ۱۰۰ تا پیامک رایگان است.

سرپرست شرکت مخابرات استان همچنین گفت: دارندگان این سیم کارت تا ۶ماه هر ماه ۴گیگ اینترنت رایگان تحویل می‌گیرند و بسته‌های مکالمه این سیم‌کارت‌ها ۳۸درصد ارزان‌تر از و همچنین بسته‌های اینترنت آن ۲۵درصد ارزان‌تر است و برای آموزش دانش آموزان ارزان‌تر تمام می‌شود.

امیری افزود: والدین می‌توانند با ارسال کد۲۲۳ به سرشماره ۶۰ ۳۰۰۰۶۸ و یا مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان می‌توانند نسبت به دریافت این سیمکارت به صورت رایگان اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای دریافت این سیم کارت الزامی است که کپی شناسنامه پدر یا مادر و همچنین شناسنامه دانش آموز را به همراه داشته باشد و از همین امروز می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول در سراسر استان این سیم کارت را دریافت کنند.

وی همچنین گفت: این سیم کارت ۷۰هزار سایت و نرم افزار مناسب سن کودک و خانواده باز می‌کند، ولی نرم افزارهایی نامناسب مثل اینستاگرام که در کنار یک فیلم خوب، هزاران عکس و فیلم غیراخلاقی هم داره رو باز نمیکنه و حتی اگر نیاز باشد می توانند فقط شماره‌های شناخته شده خود راروی سیم کارت ذخیره کنند و بعد ذخیره را ببندند تا مزاحم‌ها نتوانند با فرزند شما تماس بگیرند و در نتیجه دانش آموزان در فضای سالمتری به اینترنت دسترسی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =