۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تام کروز به تماشای فیلم جدید نولان رفت

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تام کروز با انتشار ویدئویی اعلام کرد به تماشای فیلم جدید کریستوفر نولان نشسته است.

تام کروز به تازگی فیلمی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد، به همراه کارگردان مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» در یکی از نمایش‌های فیلم سینمایی «تنت» در لندن شرکت کرده است.

این فیلم که اثر جدید کریستوفر نولان است، این هفته در بازارهای بین المللی اکران شد و هفته آینده در سینماهای آمریکا نمایش داده می‌شود. تا روز جمعه فیلم سینمایی «تنت» در ۴۰ بازار بین المللی اکران می‌شود. انتظار می‌رود این فیلم پیش از آغاز اکرانش در آمریکا ۲۵ میلیون دلار بفروشد.

تاریخ اکران این فیلم سینمایی چندین بار به دلیل پاندمی ویروس کرونا عقب افتاد. این فیلم به عنوان بازگرداننده تجربه سینمایی شناخته می‌شود؛ چرا که بیشتر فیلم‌ها تاریخ اکران خود را عقب انداخته اند و سینماها محصول مهمی برای نمایش ندارند.

هیچ چیز مثل تایید فیلم توسط یکی از معروف‌ترین بازیگران جهان، برای صنعت سینما موثر نیست. تام کروز در حالی که ماسک زده بود، در یک ویدئوی ۳۴ ثانیه ای اعلام کرد دوباره به تماشای فیلم‌ در سینما نشسته است. او بازگشت مخاطبان به سینما را هم تبریک گفت.

به نظر می‌رسد، کروز این روزها برای تولید فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن ۷» در اروپا حضور دارد. فیلمبرداری این پروژه در ایتالیا در ماه مارس به دلیل همه گیری کرونا متوقف شد. در ماه ژوئیه دولت انگلیس و تام کروز در مورد برنامه‌های احتمالی برای ادامه تولید فیلم‌ها صحبت کردند. او در تلاش است یک فیلم سینمایی را خارج از جوّ زمین بسازد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =