بنیاد مسکن استان زنجان وظیفه ساخت ۱۰۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن را بر عهده گرفت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بنیاد مسکن استان زنجان وظیفه ساخت یک هزار و ۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن را بر عهده گرفته است که پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر کاظمیه زنجان جزو این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان : رضا خواجه‌ای امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ساخت یک هزار و ۹۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی به  بنیاد مسکن استان واگذار شده است که از این تعداد ۷۲۲ واحد در ۱۲ شهر با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر است و  ۳۶۸ واحد مابقی در شهر زنجان در منطقه گلشهر کاظمیه می‌باشد.

وی در ادامه از ثبت نام تعداد ۲ هزار و ۴۴۹ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان خبر داد و گفت: تعداد متقاضیانی که تاکنون استعلامات آن‌ها تایید شده و در مرحله مراجعه به شعب بنیاد جهت احراز هویت و تایید نهایی می باشد، یک هزار و ۲۰۳ نفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون  ۷۳ قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت ۱۸ و ۸۵۲ متر مربع واحد با قابلیت احداث ۳۴۰ واحد مسکونی دریافت نموده ایم، افزود: بنیاد مسکن در مناطقی این طرح را اجرایی می‌کند که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =