سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای پروژه های ارتباطی شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در سال گذشته سرمایه گذاری کرده است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه ای که با حضور عباس گلرو  نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و به منظور ارایه گزارش از وضعیت ارتباطی حوزه ی نمایندگی وی  به تفکیک شهری ، جاده ای و روستایی درمرکز استان برگزار شد، با اشاره به سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی پروژه های ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه از حوزه ی نمایندگی او، خاطرنشان کرد: این پروژه ها همگی آماده ی  افتتاح است .
وی در ادامه اظهار کرد:  برنامه و اولویت اصلی وزارت ارتباطات، تمرکز بر روی نقاط محروم و تلاش برای برقراری پوشش کامل تلفن همراه و  اینترنت پهن باند سیار(LTE) در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و برقراری پوشش مطلوب در جاده های بین شهری استان است.
حسن پور  همچنین خاطر نشان کرد : اغلب این طرح ها توسعه ایی بوده وهمگی گام مهم و اساسی در زمینه ی رشد وضعیت ارتباطی در شهرستان های مذکور محسوب می شود.
حسن پور در زمینه فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت حوزه کسب وکارهای نوپا ی حوزه ICT در شهرستان های این استان اظهار داشت: برای بهبود این فضا ، دو بستر استفاده از منابع پارک اقتصاد دیجیتال و طرح نوآفرین به جهت حمایت از شرکت های نوپا به منظور ایجاد اشتغال پایدار  تبیین شده است،که باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی و از آن استفاده شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =