ضبط برنامه « تکیه محرم » ویژه عزاداری مجازی در تبریز

شهردار منطقه ۱ تبریز با حضور در ویژه برنامه تکیه محرم که در دهه اول محرم به همت این منطقه تدارک دیده شده، از پخش این برنامه در ۴۰ کانال فضای مجازی برای ۳۵۰ هزار نفر خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر افزود: این برنامه که با هدف تولید محتوا در فضای مجازی در راستای اعتلای فرهنگ حسینی و ایجاد نگرش صحیح در مخاطبان این فضاها درباره زندگی، سیره، تفکر و قیام علیه ظلم و جایگاه رشادت، شهادت و شهامت می باشد توانسته در ۴۰ کانال مورد قبول بینندگان این فضاها قرار گیرد.

وی گفت: گستره اجرائی این برنامه در سطح ملی بوده و بخشی از آن در قدیمی ترین تکیه ایران با قدمت ۱۶۰ سال که در تهران واقع شده اجرا گشته که محتوای برنامه نیز از سوی معاون فرهنگی شهرداری منطقه تهران مورد استقبال قرار گرفته است.

پورخردمند افزود: تجربه برگزاری برنامه «تکیه رمضان»  توانست از سوی شهروندان و بینندگان این فضاها تبدیل به یک مطالبه گردد و بر همین اساس برنامه تکیه رمضان کلید خورد و هم اکنون بازخورد بسیار مثبت و اثرگذاری را شاهدیم.

در این برنامه، شهردار کلانشهر تبریز، ریاست و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، فرماندار محترم تبریز، معاون محترم فرهنگی، اجتماعی شهرداری و برخی چهره‌های فرهنگی، مذهبی کشور حضور یافتند.

تکیه  مجازی محرم به همت گروه فرهنگی آیینه و با مشارکت شهرداری منطقه ۱و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =