جهت گیری کلان شستا: تامین ۱۰ درصد شیر مصرفی کشور

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی"شستا" گفت: جهت گیری کلان ‏شستا تأمین ۱۰ درصد شیر مورد نیاز کشور به عنوان یک محصول ‏استراتژیک است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ محمد رضوانی فر، در آئین کلنگ زنی گاوداری ۶۰۰۰ رأسی در شهرستان ملایر، گفت: با توجه به فاصله ای که بین سرانه ‏مصرف شیر مردم ایران با سایر کشورهای جهان وجود دارد، احداث ۱۵ پروژه ‏در ابعاد گاوداری ۶۰۰۰ رأسی ملایر را در سایر نقاط کشور کلید زده ایم.‏

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه با توجه به موقعیت، ظرفیت ها و منابع طبیعی موجود، پنج پروژه را به همدان اختصاص داده ایم.

رضوانی فر با تأکید بر اینکه در مناطق کم برخوردار و محروم باید از این دست پروژه‌ها در زمان بندی تعریف شده در اسرع وقت به بهره برداری برسند، تصریح کرد: ما پیمانکاران، نیروهای کار و پرنسل مورد نیاز را از افراد بومی مناطق احداث پروژه انتخاب می کنیم.

مدیرعامل شستا با اعلام اینکه صفر تا صد نیروهای متخصص و غیرمتخصص از مناطق بومی جذب می شوند، افزود: از سوی دیگر ما مطالعاتی بر روی آمایش سرزمینی داشته و متناسب با استعدادهای هر منطفه، برای توسعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برنامه ریزی می کنیم.

رضوانی فر، با بیان اینکه به همین سبب شش پروژه در استان همدان تعریف شده است، اظهار داشت: راه اندازی صنایع تبدیلی در ملایر در دستور کار بعدی ما قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =