استاندار همدان: سرمایه ‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ‌تومانی شستا در همدان

استاندار همدان گفت: با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی کشور، شرکت شستا ۱۰۰۰ میلیارد ‌تومان در قالب شش طرح بزرگ در استان همدان سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ سید سعید شاهرخی در حاشیه کلنگ زنی گاوداری ۶۰۰۰ راسی ملایر به سرمایه ‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ‌تومانی شستا در استان همدان اشاره کرد و گفت: بعد از سال ها سهم بزرگی از سرمایه گذاری شستا به همدان رسید و تا حدودی مطالبات ما برطرف شده است.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه توجه به معیشت، اشتغال و تأمین سلامت مردم در اولویت کاری ما قرا دارد، افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی کشور، شرکت شستا ۱۰۰۰ میلیارد ‌تومان در قالب شش طرح بزرگ در استان همدان سرمایه گذاری می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان همدان به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدل شده است، تاکید کرد: در این میان آمار سرمایه گذاری در ملایر چندین برابر سال های گذشته است که نشان از جهش مضاعف این خطه از کشور در امر تولید و اشتغال دارد.

شاهرخی با بیان اینکه در زمینه بهره برداری از طرح های شستا با تمام توان در کنار این شرکت ایستاده ایم و نهایت همکاری را با شستا خواهیم داشت، گفت: دکتر رضوانی فر یک مدیر جهادی، میدانی و بسیجی است که خدمات خوب و ماندگاری را ارائه داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =