پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت شهادت گونه رییس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت شهادت گونه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه پیامی صادر کرد.

خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد:
سردار مهدی انصاری با انتشار پیامی، درگذشت شهادت گونه رییس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه را تسلیت گفت و ضمن تسلیت به خانواده داغدار ایشان ، این مصیبت را به تمامی مردم انقلابی و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تمامی کارکنان مجموعه انتظامی استان و بالاخص شهرستان کهگیلویه، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی کرد.
 

متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 

“انا لله و انا الیه راجعون”
 

«خبر درگذشت شهادت گونه همکار عزیزمان، مرحوم سرگرد مهرداد خادم اصل ، رییس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه بر اثر بیماری کرونا بسیار تاسف‌برانگیز و حزن آور است.

 
مرحوم خادم اصل، سالیان طولانی در مدارج مختلف در مجموعه انتظامی استان و شهرستان خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کهگیلویه، منشاء خیر و خدمت برای آحاد مردم ولایت مدار شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت و مجموعه کارکنان آن فرماندهی بود.
 
صداقت بی‌نظیر، مسئولیت‌پذیری مجدانه، اهتمام مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم خادم اصل است که در خاطر همگان جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکارانشان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بالاخص شهرستان کهگیلویه، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی برای روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان، دوستان و همکاران ایشان مسئلت دارم.
 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =