رونمایی از محصولات جدید شرکت آرام شناور کیان قشم با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور

با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از محصولات جدید تولید شده توسط شرکت آرام شناور کیان قشم رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در حاشیه این برنامه بیان کرد: افزایش توان و ظرفیت تولید موجب تقویت کشور در حوزه صنایع و کاهش وابستگی ها به کشورهای خارجی شده و فعالان صنعت شناورسازی جزیره قشم، با ارتقای دانش فنی توانسته اند تا این‌ منطقه را به یکی از قطب های مهم کشور در ساخت انواع شناورهای مسافری، باری، تفریحی، آلاچیق‌های گردشگری، و همچنین شناورهای با کاربری مختلف تبدیل کنند.
شرکت آرام شناور کیان یک شرکت پویا و آینده نگر در حوزه ساخت و تعمیر انواع شناورهاست که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی و سرمایه در گردش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی طولا واقع جزیره قشم مشغول فعالیت است.
این شرکت در سال ۱۳۹۱ ثبت شده و از سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده و با سال ها تجربه در حوزه طراحی و ساخت انواع مختلف شناورها، تبدیل به یکی از بزرگترین ظرفیت های تکنولوژیکی صنعت دریایی و کشتی سازی کشور و منطقه آزاد قشم شده است.
این مجموعه صنعتی درخصوص انواع زیادی از شناورهای مختلف، تجربه خوبی را به دست آورده و تخصص این شرکت، مناسب برای طراحی انواع مختلف شناورهای تفریحی از جنس فایبرگلاس و آلومینویم در سایزهای کوچک و متوسط است. پانتون بوت، انواع شناورهای چوبی، آلاچیق و کلبه آلاچیق و همچنین رستوران شناور محصولاتی هستند که با هدف کمک به توسعه گردشگری دریایی در جزیره قشم تولید این مجموعه صنعتی تولید می شود.
شرکت آرام شناور کیان قشم در حال حاضر برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۲۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۱۶۰ نفر دیگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت خواهند شد.
دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =