«تومور» ایرانی نامزد بهترین فیلم جشنواره سوری شد

فیلم کوتاه «تومور» ساخته جواد گنجی به بخش مسابقه اصلی اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر عفرین در کشور سوریه راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «تومور» به کارگردانی جواد گنجی که با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده، نامزد جایزه بهترین فیلم در اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر عفرین در منطقه روژئاوا در کشور سوریه شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر عفرین با تمرکز بر نمایش فیلم‌هایی از فیلمسازان ۱۵۰ کشور از سراسر دنیا با آثاری درباره صلح، حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان، برترین‌های هر بخش را معرفی خواهد کرد.

اکران آثار در این جشنواره از ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) در شهر عفرین آغاز می‌شود و بامداد روز بعد با معرفی برترین‌های هر بخش به کار خود خاتمه خواهد داد. تورج اصلانی فیلمبردار ایرانی یکی از اعضای هیات داوران این رویداد سینمایی است. 

این فیلم کوتاه با بازی محمد وفاییاثری جهان شمول و مینیمالیسم است که از نگاهی نو به حقوق بانوان در جوامع دنیا می‌پردازد.

جواد گنجی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز در آثار سینمایی مشغول به فعالیت است. او تجربه ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و تاکنون توانسته جایزه بهترین فیلم کوتاه را از جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همدان، جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، جشنواره منطقه‌ای افلاک و... دریافت کند.

تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه «تومور» به عهده جواد گنجی و ابراهیم آذرخشی است و آژانس پخش کات فیلم پخش بین‌المللی این فیلم را به عهده دارد.

۲۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =