یکپارچه‌سازی سیستم حقوق دستمزد محقق شد/سامانه خدمات پرسنلی(ps) موفق عمل کرد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: یکپارچه سازی سیستم حقوق دستمزد کارکنان شهرداری تبریز یکی از مهمترین اهداف شورای اسلامی پنجم و شهرداری تبریز به شمار می رود و طی سه سال اخیر این امر محقق شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مرتضی موحدنیا افزود: در حال حاضر تمامی کارکنان شهرداری تبریز بر اساس ثبت ورود و خروج در سامانه خدمات پرسنلی حقوق دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: حذف فساد اداری، رفع تبعیض، افزایش میزان رضایتمندی و بهره وری پرسنل از اهداف اصلی شهرداری تبریز است و در این راستا برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت متعددی برای تحقق آن تدوین و اجرایی شده است.

موحدنیا تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد و رسیدگی به مشکلات آنان در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز توسط مدیر کل سرمایه انسانی در سال جاری توانست لیست کاملی از دغدغه های کارکنان به دست بیاید و حال عزم جدی برای رفع آنان وجود دارد.

موحدنیا ادامه داد: بهره گیری از زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات در اجرای برنامه ۵ ساله این امکان را فراهم کرد تا شهرداری تبریز به صورت یکپارچه اهداف خود را دنبال کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =