توزیع بسته های لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد

سردار حمید خرمدل در مراسم توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر گفت: خدا را شاکریم که از زمان فرمان مقام معظم رهبری تاکنون اقشار مختلف سپاه، بسیج و هیات‌های مذهبی یک لحظه آرام ننشستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا یک هفته پیش کمک‌های مومنانه در حوزه معیشت و توزیع ارزاق بود که انجام شد و تا یکی دو ماه آینده در حوزه آموزش و پرورش و مدارس کمک‌های‌ انجام می‌دهیم که امروز اولین سری از کمک‌ها میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه همه این لوازم‌التحریر ایرانی هستند، گفت: با این اقدام از طرفی به اقتصاد کشور و از طرفی به خانواده‌ها کمک می‌شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در هفته دفاع مقدس هم ۹ هزار بسته لوازم ورزشی توزیع می‌کنیم و به محض اینکه این محموله برسد توزیع می‌شود.

سردار خرمدل بیان کرد: یک هزار بسته فرهنگی هم توزیع می‌کنیم و علاوه بر کمک‌هایی که انجام می‌دهیم نباید از حوزه فرهنگی غافل شویم.ضمن اینکه دو هزار بسته بهداشتی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مردم قول دادیم تاریشه کنی کرونا در کنار آنها می‌مانیم خاطرنشان کرد: نواحی و پایگاه‌های همه تلاش می‌کنند که بخشی از آلام و گرفتاری‌های مردم را کم کنند که از زحمات این عزیزان و گروه‌های جهادی که در میدان حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار خرمدل در پایان از زحمات خبرنگاران و رسانه‌های مختلف و صدا و سیما استان در پوشش رزمایش کمک‌های مومنانه قدردانی کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =