معرفی ۱۲شرکت متخلف به تعزیرات حکومتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۱۲شرکت بزرگ استان به خاطر اعلام نکردن موجودی انبارهایشان در سامانه جامع انبارها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به آمار پرونده‌های متشکله حوزه نظارت این سازمان طی ۵ماهه سال۱۳۹۹ اظهار کرد: ۱۲شرکت بزرگ استان به خاطر عدم ثبت نام و درج نکردن موجودی انبارهایشان و سایر اطلاعات مربوطه در سامانه جامع انبارها، بر اساس تبصره۴ ماده۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا جهت برخورد قضائی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
افضلی با تاکید بر لزوم رصد و پایش جدی انبارهای عمده کالا در استان قزوین گفت: در ۵ماه ابتدایی سال جاری ۵۱۳مورد بازرسی در حوزه انبارهای عمده کالا انجام دادیم که ۱۴پرونده‌ قاچاق در این حوزه تشکیل شده که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده در آنها ۹میلیارد و ۶۶۸میلیون تومان بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین به بازرسی‌های صورت‌گرفته از انبارهای خرد و کوچک استان اشاره کرد و افزود: از انبارهای مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، طلا و جواهر، کیف، کفش، چای، پوشاک، سوخت، باطری خودرو، تلفن همراه، سیگار، آرد، لامپ، لوازم خانگی و موادغذایی بازرسی صورت گرفته است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =