آغاز سال تحصیلی در کیش با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان جزیره

مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ در حالی با حضورمسئولان جزیره کیش برگزار شد که همگی با تاکید بر اولویت حفظ سلامت دانش آموزان ، بر استمرار آموزش همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از بسترهای آموزش مجازی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، زنگ بازگشایی آغاز سال تحصیلی جدید،‌ امروز بصورت نمادین در کیش همزمان با سراسر کشور با حضور  ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن،‌ دکتر پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد، رئیس مرکز توسعه سلامت،  ترکمانی نماینده اداره کل آموزش‌وپروش هرمزگان،  دکتر حیدری‌ راد سرپرست اداره آموزش‌وپرورش کیش و جمعی دیگر از مسئولان به صدا در آمد  که دراین مراسم به صورت ویدئویی از شبکه آموزش مجازی شاد پخش و با مدارس مختلف ارتباط تصویری برقرار شد.
دکترحیدری راد ، سرپرست آموزش و پرورش کیشدر تاین مراسم با تاکید بر با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی گفت  : بر اساس اعلام وزارتخانه ، آماده برگزاری کلاس ها هستیم ، ولی در نهایت وضعیت هر منطقه از نظر کرونا ، وضعیت مدرسه و حتی محله ، در نوع تشکیل کلاس ها تاثیرگذار است. اولویت اول ما سلامت دانش آموزان و سپس آموزش است . حضور در مدارس الزامی نیست و تلاش داریم تا استمرار آموزش را از طریق شبکه شاد ، کانال های تلویزیونی و فضای مجازی و با تولید محتوای آموزشی مناسب داشته باشیم. در پروتکل های اعلام شده برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری ، نظر شورای سلامت و همچنین شورای مدرسه که شامل نمایندگان اولیا ، نمایندگان معلمان و کادر مدرسه است ، تاثیرگذار است و می تواند در هر مدرسه متفاوت باشد. ما اختیار تصمیم گیری برای نحوه برگزاری کلاس های هر مدرسه را به شورای آن مدرسه داده ایم. می توانیم بحران کرونا را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم و آموزش را از حالت سنتی و معلم محور به صورت دانش آموز محور و با استفاده از تکنولوژی های نو تغیر دهیم.
گفتنی است؛ پس از  این مراسم، حضورمسئولان جزیره کیش با حضور در مدرسه فرهنگ از نحوه آموزش و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید به عمل آوردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =