مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ارسال اثر به دومین دوره جایزه کتاب سال استان تا بیستم شهریور سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد محمدپور، افزود: دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان کتاب استان برای خلق آثار مکتوب جدید و تقویت شاخص کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: آثار ارسالی به این جایزه باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۸ و در بازه زمانی اول فروردین تا ۲۹ اسفند منتشر شده باشد همچنین آثار ارسالی نباید کمک درسی و افست باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آثار باید دارای برگه اعلام وصول باشد و در ۲ نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود و آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

محمدپور، ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی تبریز، نرسیده به چهار راه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس بگیرند.

نخستین جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی سال ۹۸ برگزار و همزمان با گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این جایزه به آثار منتخب اهدا شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =