خبرهای باورنکردنی درباره افزایش قیمت بازیکنان

یکی از بازیکنان نه چندان مطرح تیم‌های تهرانی که در فصل گذشته عملکرد آنچنان خوبی نداشته، به یکی از باشگاهها پیشنهاد 5 میلیارد تومانی داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ارزش دلار و گرانی اجناس در مملکت، به شدت روی قیمت بازیکنان فوتبال اثر گذاشته است. این روزها از شهرهایی که تیم‌های لیگ برتری دارند، اخبار عجیب و غریبی به گوش می‌رسد.

بازیکنی که در تیم تهرانی بازی می‌کند و در گذشته بازیکن استقلال بوده، برای حضور در یکی از باشگاهها رقم 4.5 میلیارد تومان درخواست کرده است. یکی از بازیکنان نه چندان مطرح تیم‌های تهرانی که در فصل گذشته عملکرد آنچنان خوبی نداشته، به یکی از باشگاهها پیشنهاد 5 میلیارد تومانی داده است. یکی از مدافعان استقلال که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و چند باری با اشتباهات مهلک زمینه ساز شکست این تیم بود، به یکی از تیم‌ها پیشنهاد 8 میلیارد تومانی داده است. یکی از بازیکنان استقلال از باشگاهش دلار خواسته. یکی از بازیکنان پرسپولیس هم خواهان عقد قرارداد دلاری با تیمش شده است و این قصه ادامه دارد.

تمام پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت خراب بازار به ویژه برای سرخابی‌ها درست از آب درآمد. چندی قبل خبرآنلاین هم در گزارشی (اینجا) درباره افزایش رقم ناگهانی قراردادها نوشت و تاکید کرد اگر مدیریت درستی صورت نگیرد، تعهدات مالی به بازیکنان می‌تواند آینده باشگاههایی چون استقلال و پرسپولیس را به خاطر بیاندازد.

چندی قبل شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس هم (اینجا) در گفت و گو با خبرآنلاین فاش کرد خیلی از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در تلاش برای جدایی هستند. حالا خبر رسیده آنها هم که مانده‌اند پول‌های کلانی گرفته‌اند. وقتی بازیکنانی که در سایپا و پیکان بازی می‌کند از تیم‌های دیگر رقمی بین 4 تا 7 میلیارد می‌خواهند، بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند به مراتب رقم بالاتری درخواست می‌کنند.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الی IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    17 5
    خود شجاع صد میلیون نمی ارزه ... هیچ تیمی هم پیشنهاد نداره که بگیم طرفدار داره
  • مهدی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    28 0
    حیف این همه پول از بیت المال بدن به این بازیکنان ، خانواده داریم نون شب نداره، واقعا دنبال توپ دویدن از ارزش یک انسان بیشتر هست
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      0 0
      جالبه الان یه عده میگت همه جای دنیا فوتبالیست بیشتر میگیره. همه جای دنیا باشگاه ها خصوصی هستند نه دولتی. دولت حق نداره تو ورزش خرج کنه. این همه تحصیل کرده دانشگاهی بیکار هستند.
  • حمید عرب نژاد IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    3 9
    چرا همش استقلال استقلال استقلال نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • NL ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    17 0
    خب حقوق ماها رو هم پنج برابر کنید دیگه. فقط این فوتبالیستا آدمن؟
  • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    27 0
    فوتبال رو تعطیل کنن تو این اوضاع و احوال چرا باید پول بیت المال خرج یک مشت آدم بشه.کارگر معدن حقوق نداره اینا که ماهی 2میلیون تومن هم نمیارزن ببین چه دوری برداشتن.مجلس باید به اینجور قراردادها هم وروود کنه.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    31 0
    واقعا باید تاسف خورد خیلی از این بازیکن هایی که در خواست های میلیاردی دارن سواد خواندن و نوشتن درست و حسابی ندارن. نمونه هاش هم که زیاد دیدیم تو استوری ها که یه متن ساده رو بلد نبودن بنویسن و پر از غلط و غلوط هست. بعد من خودم به شخصه فارغ التحصیلان زیاد فوق لیسانس و دکتری رو می بینم که دارن مسافر کشی می کنن.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    چرا ماليات نمي گيريد
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 1
    دستمزد واقعی اکثر بازیکنان در لیگ برتر ایران همون قانون کاره البته بدون مزایا
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    وقتی ممنوعیت ورود بازیکنای خارجی رو قانون میکنن معلومه هر بازیکن بنجل داخلی بالای 3. 4 میلیارد طلب میکنه