ترابی 35 درصد از قراردادش را به پرسپولیس می‌دهد

فارس نوشت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که با جدایی ناگهانی خود به این باشگاه و هوادارانش شوک وارد کرد قرار است 35 درصد را به این باشگاه بدهد.

نحوه جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس باعث ناراحتی شدید هواداران از این بازیکن و البته دلخوری یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان شد.

مهدی ترابی در قراردادش بندی داشت مبنی بر اینکه اگر باشگاه تا پایان فصل نتواند 90 درصد قراردادش را بدهد می توانست قراردادش را یک طرفه فسخ کند. او با استناد به همین بند با توجه به اینکه 7درصد از مطالباتش تا رسدین به 90 درصد مانده بود هفته گذشت به طور ناگهانی در باشگاه حاضر شد و این بند خود را فعال کرد.

ترابی در حالی اقدام به این کار کرد که در قرارداد او بندی دیگری هم وجود داشت در این راستا که اگر پیشنهادی از خارج داشته باشد با پرداخت 35 درصد به باشگاه پرسپولیس می تواند لژیونر شود اما نحوه رفتار این بازیکن باعث شد تا خیلی از افراد به او خرده بگیرند که وی بدون توجه به شرایط باشگاه و برای اینکه 35 درصد را به این باشگاه ندهد برای تنها 7 درصد پرداخت نشدن مطالباتش تا 90 درصد اقدام به فسخ کرده است.

ظاهرا تماس هایی که با این بازیکن گرفته شده باعث شد تا ترابی برای جبران این جدایی اعلام کند آن 35 درصدی که بابت لژیونر شدن باید به باشگاه می پرداخته را با وجود فسخ قرارداد به پرسپولیس می دهد. 

البته او از سرخپوشان طلب دارد و ظاهرا قصد دارد این طلب را در ازای 35 درصد ببخشد و مابقی پول تا رسیدن به 35 درصد را به باشگاه بدهد. 

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 68
    من بودم نمی دادم دمش گرم
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    13 2
    این وعده اش جهت پرداخت 35% دستمزد پیشنهاد خارجی اش جهت دلجویی از باشگاه و هواداران پرسپولیس جبران مآفات {فسخ یکجانبه قرارداد} و خالی شدن دست سرمربی و باشگاه جهت جایگزینی او را نمی کند! شایسته و پسندیده این بود کسی که پیراهن ورزشی دو تیم پرطرفدار دارای چند ده میلیون هوادار همچون باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر تن می کند و بیش از پیش مشهور می شود و در این دو باشگاه از لحاظ اعتبار و جایگاه فوتبالی رشد می کند تا زمانی که با باشگاه خود قرارداد دارد و از طرفی پیشنهاد خارجی در خور تأملی هم دارد ، مذاکره با تیم خارجی جهت ترانسفر شدن را به باشگاه واگذار نماید نه اینکه باشگاه سابق خود را دور زده و با باشگاه خارجی رأساً وارد مذاکره شده و قرارداد منعقد نماید! وقتی سرمربی و مدیران باشگاه با جدایی بازیکنی که قرارداد دارد مخالفند بازیکن باید به نظر سرمربی ، مدیران باشگاه و هواداران میلیونی احترام بگذارد.
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    خیلی جالبه همشون اول که میان میگن از بچگی عاشق تیم بودن و به آرزوی همیشگیشون رسیدن و ازین جور حرف های پوپولیستی بعد واسه پول تیم رو رها می کنن. و جالب تر اینکه هواداران هم خیلی هاشون باور می کنن. این قضیه مربوط به هر دو تا تیم پرسپولیس و استقلال هستش و ترابی ا ولینش نیست و آخرینش هم نخواد بود.