برگزاری نخستین جلسه کمیته خدمات سبز در شرکت توزیع برق استان سمنان

نخستین جلسه "کمیته خدمات سبز" با موضوع ارائه خدمات غیرحضوری و عدم مراجعه متقاضیان و مشترکان به شرکت توزیع برق استان سمنان جهت اخذ خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست با بیان این که وقتی خدمتی به صورت غیرحضوری ارائه می شود، کل ساختار تغییر می کند اظهار داشت: در نگاه اول، تغییر دیدگاه از ضروریات بوده و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود از نکات کلیدی و اساسی است.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که پیاده سازی مناسب خدمات سبز، ارتباط مستقیمی با تکریم مردم و حقوق شهروندی دارد گفت: با توجه به تغییر فرآیندها، آماده نمودن زیرساخت های مربوطه بسیار مهم است و سرعت دهی در این بخش می بایست در دستورکار کلیه واحدها قرار گیرد تا در کمترین زمان ممکن، این مهم عملیاتی شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان در این نشست بیان داشت: با پیگیری شرکت توانیر، دو درگاه خدمات غیرحضوری جدید و سراسری در حال پیاده سازی است.

محمدرضا لشکری یادآور شد: اپلیکیشن موبایل که قرار است ۲۴ خدمت مربوط به خدمات مشترکان و سه خدمت از حوزه بهره برداری را به مشترکین ارائه نماید، هم اینک چهار خدمت خدمات مشترکین در آن پیاده سازی شده و در وب سایت خدمات غیرحضوری که باید ۲۴ خدمت برش استانی در آن پیاده سازی گردد، هم اکنون ۱۴ خدمت فعال دارد.

همچنین در این نشست پیرامون پیشنهادهای اعضای حاضر در نشست شامل؛ تعیین مسئول ارائه خدمات هر معاونت و همکاری با واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگوئی در واحدها توسط مسئول میزخدمت و خدمات پرداخت آنی، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =