توزیع ۱۷ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم فارس

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: ۱۷ هزار و ۸۴۰ بسته لوازم‌التحریر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرآنلاین از فارس : میثم فضل‌الله‌پور  اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس در استان ۱۷ هزار و ۸۴۰ بسته لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی تهیه و در مناطق کم‌برخوردار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

وی با بیان اینکه هزینه این تعداد بسته‌های لوازم التحریر از سوی خیرین تامین شده است، افزود: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در طول سال نیز استمرار دارد.

فضل‌الله‌پور ادامه داد: همچنین از عید قربان تا دهه اول محرم امسال، ۶ هزار و ۶۳۹ بسته پوشاک از سوی نیک اندیشان استان برای نیازمندان تهیه و توسط گروه‌های جهادی بین آنها توزیع شده است.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس تصریح کرد: همچنین در همین مدت ۳۴۹ هزار بسته معیشتی و پروتئینی هر کدام به ارزش ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی محلات و اقشار بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

وی در پایان بر نقش موثر گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی با اقدامات تحسین برانگیز خود، در کنار کادر درمان تلاش‌های زیادی برای کنترل شیوع ویروس کرونا داشتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =