۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
البرز بارانداز محصولات کشاورزی می‌شود

تفاهم نامه‌ای بین شرکت مادر تخصصی و تعاون روستایی استان البرز منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز ؛ معاون توسعه منابع و مدیر شرکت مادر تخصصی در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: با توجه به تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی، این شرکت به کمک بخش کشاورزی و اتحادیه‌ها و تعاونی‌های بخش کشاورزی استان البرز آمده تا با حذف واسطه‌های اضافی گام‌های مفید و موثری در جهت تسهیل دسترسی آسان و ارزان قیمت مردم به محصولات کشاورزی برداشته شود.

دکتر «محمد قدیری ابیانه» افزود: در این راستا این شرکت آمادگی دارد تا امکانات و مکان‌های موجود خود را با شرایط مناسب در اختیار اتحادیه‌ها و تعاونی‌های استان البرز قرار دهد که به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده‌اند.

وی ضمن اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین شرکت مادر تخصصی و تعاون روستایی استان البرز، تصریح کرد: در این راستا حقوق فروشندگان، تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات کشاورزی طبق شیوه‌نامه رعایت خواهد شد.

در پایان این جلسه مدیران تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و ضمن استقبال از این طرح خواستار حمایت جدی در اجرای این طرح شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نیز ضمن مثبت خواندن این طرح افزود: اجرای این طرح در استان البرز به صورت پایلوت فرصت مناسبی است که تولید کنندگان و بهره‌برداران و اتحادیه و تعاونی‌های بخش کشاورزی استان البرز هم خود از این طرح سود ببرند و هم در راستای اجرای طرح عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از مزرعه تا سر سفره مردم در جهت حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و رسیدن محصولات کشاورزی با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان گام بردارند.

وی یادآور شد اجرای این طرح در استان در آینده بسیاری از مشکلات تولید کنندگان و بهره‌برداران را حل خواهد کرد و در صورت اجرا این محل به بارانداز محصولات کشاورزی تبدیل شده و محلی برای توزیع محصولات بخش کشاورزی حتی به سایر استان‌ها خواهد بود.

در پایان این جلسه مدیران تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و ضمن استقبال از این طرح خواستار حمایت جدی جهت راه‌اندازی موضوع شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =