اسدی: از علی انصاریان به خاطر محبوبیتش استفاده کردیم

ایلنا نوشت: بهادر اسدی که این شب‌ها سریالش با نام «سرزده» از شبکه یک در حال پخش است می‌گوید: «برای ساخت سوژه‌های بهتر مدیران باید به هنرمندان اعتماد کنند.»

بهادر اسدی کارگردان و تهیه کننده سریال «سرزده» که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود،  با اشاره به طرح اولیه این سریال گفت: طرح این سریال مربوط به دو سال پیش است که قرار بود در ۱۵ قسمت و در شبکه دیگری ساخته شود که بعد از صحبت‌هایی که با فرمانده انتظامی خراسان رضوی و مدیر شبکه استانی خراسان رضوی انجام دادیم این سریال را ویژه ایام محرم آماده پخش کردیم. در صحبت‌هایی که با صداوسیمای مرکز خراسان رضوی انجام دادیم قرار شد این مرکز مشارکت ۵۰ درصدی در تولید این اثر داشته باشند و باقی مشارکت را هم با همراهی نیروی انتظامی این استان به توافق رسیدیم. 

وی با اشاره به نشان دادن شرایط شیوع ویروس کرونا در سریال گفت: وقتی طرح را در صداوسیما استان مطرح کردیم پیشنهاد دادند حالا که شیوع این ویروس گسترده شده است این موضوع هم در فیلمنامه گنجانده شود. این پیشنهاد زمانی مطرح شد که فیلمنامه به صورت کامل نوشته شده بود و آماده فیلمبرداری بودیم که مجدد از زامیاد سعدوندیان خواستم به مشهد بیاید و دوباره در زمان فیلمبرداری بازنویسی مجدد روی فیلمنامه انجام گرفت و با اینکه کار خیلی سختی بود بخش‌های مربوط به بیماری کرونا را به قصه اضافه کردیم. 

وی با اشاره به اینکه حضور علی انصاریان به بیشتر دیده شدن سریال کمک کرده است، گفت: هدف اصلی ما این بود که با حضور علی انصاریان بتوانیم مخاطب را جذب سریال کنیم. انصاریان هر چقدر هم که بازیگر خوبی نباشد اما فوتبالیست خوبی است و در میان مردم محبوب است! (می‌خندد) اما فارغ از این موضوع بازیگری یک تکنیک است که اگر آن را خوب اجرا نکنید مخاطب خیلی سریع شما را پس می‌زند. من معتقدم علی انصاریان در سرزده خیلی کنترل شده و دقیق بازی کرد و انگار که بازیگری برایش جدی شده بود. او پیش از این هم تجربه بازیگری داشت اما من جدیت و تلاشش برای بهتر شدن نقش را در او می‌دیدم. ضمن اینکه برای نقش رضا که یک پلیس ورزیده است باید از کسی استفاده می‌کردیم که اندام ورزشکاری داشته باشد و در قامت نقش بنشیند و علی انصاریان گزینه مناسبی بود برای این سریال.

اسدی با اشاره به اینکه مدیران تلویزیون از جامعه دور هستند، گفت: هنرمندان و تولیدکنندگان سریال در تلویزیون در متن جامعه حضور دارند و با ذائقه مردم سر و کار دارند. متاسفانه مدیران در پشت میز کارشان نشستند و از اینکه در محیط جامعه چه اتفاقی در حال رخ دادن است، غافل هستند. آنها باید به ما به عنوان کسانی که در جامعه زندگی می‌کنیم و سوژه‌ها را رصد می‌کنیم اعتماد کنند و اجازه طرح موضوع بدهند.

اسدی که سابقه ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی هم دارد با اشاره به موضوع طرح نظارت سازمان صداوسیما بر تولیدات شبکه نمایش خانگی گفت: اگر قرار باشد تلویزیون با همین سفت و سختی که بر تولیدات خودش نظارت می‌کند به سراغ شبکه نمایش خانگی برود، این بستر خیلی زود از بین می‌رود. نمایش خانگی یک سوپاپ اطمینان برای جامعه بود که نوع دیگری از سریال‌سازی که متفاوت از اتمسفر تلویزیون است در آن جریان داشت و اگر قرار باشد نظارت برعهده تلویزیون باشد بخش خصوصی دیگر در این زمینه سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستاره روشن CA ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    با این کار اگر توی فوتبال هم محبوبیتی کسب کرده باشه یکسره از بین می ره. کلا سریال ضعیفیه و بازی انصاریان که نور علی نور