جوان طمعکار، بعد از ازدواج، در رؤیای رسیدن به ثروت یک‌شبه، با همدستی جوان دیگری اقدام به جعل اسکناس کرد اما راز جعل‌های حرفه‌ای آنها خیلی زود فاش شد.

روزنامه همشهری در این باره نوشت:
رسیدگی به پرونده این باند دونفره جعل اسکناس از مدتی قبل و هنگامی آغاز شد که گزارش‌هایی در اختیار ماموران پلیس کلانتری 25 محمدشهر قرار گرفت که حاکی از آن بود که مقداری اسکناس تقلبی در سطح شهر توزیع شده است.

بعد از دریافت این گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، مناطقی را که بیشتر اسکناس‌های جعلی در آنجا توزیع شده بود، زیر نظر گرفتند. در جریان این تحقیقات، ماموران به رفت‌وآمدهای 2جوان که به‌نظر می‌رسید از اعضای باند باشند، مشکوک شدند و آنان را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند تا اینکه سرانجام شواهدی به دست آمد که نشان می‌داد آنها در زمینه توزیع اسکناس‌های جعلی فعالیت می‌کنند.

با شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران پلیس دوشنبه گذشته یکی از متهمان را دستگیر کردند و با بازرسی مخفیگاه وی 6.5 میلیون تومان اسکناس جعلی کشف کردند.

با انتقال متهم به کلانتری، وی با اعتراف به جعل اسکناس‌ها ادعا کرد که به‌همراه یکی از دوستانش از مدتی قبل کار جعل را شروع کرده و با همدستی یکدیگر اقدام به چاپ اسکناس‌های تقلبی کرده‌اند. وقتی متهم، مخفیگاه احتمالی همدستش را به ماموران لو داد، او نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

با بازرسی خانه جوان تبهکار، ماموران پلیس 2 بسته کاغذ تهیه شده چاپ اسکناس و سایر لوازم برای تهیه اسکناس‌های جعلی را کشف کردند.

سرهنگ اصلانی، رئیس‌پلیس شهرستان کرج، با اعلام این خبر گفت: مرد جوان در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که 3ماه قبل ازدواج کرده و برای رسیدن به یک زندگی رؤیایی اقدام به جعل اسکناس کرده است.

eskenac

181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =