۱ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
چرا محمود فکری سرمربی استقلال نشد؟

میزان نوشت: خبرگزاری میزان-سرمربی نساجی مازندران با مسئولان باشگاه استقلال مذاکراتی داشت اما در نهایت توافق برای حضورش روی نیمکت این تیم حاصل نشد.

محمود فکری با توجه به عملکرد خوبی که در نساجی داشت گزینه بسیار مناسبی برای حضور در جمع آبی‌پوشان به حساب می‌آمد، اما این اتفاق رخ نداد که البته دلیل جالبی داشت.

گویا فکری خواهان عقد قرارداد یک ساله بود، اما مسئولان باشگاه استقلال انتظار داشتند فکری فقط برای چهار بازی در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیم‌شان بنشیند که سرمربی نساجی این خواسته آنها را نپذیرفت.

از طرفی، فکری در نساجی مازندران نتایج خوبی گرفته و باید از چند روز دیگر تمرینات آماده‌سازی این تیم را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آغاز کند. اگر او به طور موقت راهی استقلال می‌شد به احتمال فراوان نساجی را هم از دست می‌داد.‌ئمی‌توان در این مورد به محمود فکری حق داد که نگران آینده کاری خود باشد.

از سوی دیگر، استقلالی‌ها همزمان با مجید نامجومطلق هم صحبت کردند و قرار شد دستیار فرهاد مجیدی در چهار بازی آسیایی نقش سرمربی را برای استقلال بازی کند. با این حساب باید گفت فکری در نساجی می‌ماند تا در لیگ بیستم باز هم سرمربی این تیم باشد، اما به هر حال، او به واسطه نتایج خوبی که گرفته بود، از گزینه‌های جدی نیمکت استقلال به شمار می‌رفت.

گفتنی است؛ محمود فکری سابقه حضور ۱۳ ساله در استقلال را دارد و در چند مقطع کاپیتان این تیم هم بود.

بیشتر بخوانید: اعلام فهرست نهایی استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RO ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 0
    استخدام سرمربی خارجی درجه 3 بدلیل ایجاد بدهی سرسام آور دلاری انباشته و ضعف نتایج عملکرد که در فصل جدید لیگ برتر و جام حذفی ممنوع شده با این وصف چاره دیگری جز بکارگیری مربیان داخلی جوان و کم تجربه که سابقاً بازیکن استقلال بوده اند وتعدادشان محدود به نامهایی همچون جواد نکونام ، محمود فکری و سهراب بختیاری زاده نیست!