اجرای پروژه هوشمندسازی و اتصال مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات

پروژه هوشمندسازی و اتصال مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات با مشارکت مخابرات منطقه یزد به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: با تلاش  اداره خدمات پس از فروش و پیمانکاران فروش سرویس ADSL مخابرات یزد ، یکهزار و ۴۰ سرویس اینترنت شامل ۶۵۰ سرویس در مدارس مناطق شهری و ۳۹۰ سرویس در مدارس مناطق روستایی واگذار شد.
زارع اظهار داشت: اجرای این پروژه به عنوان یکی از دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با مشارکت مخابرات منطقه یزد و آموزش و پرورش استان، قبل از بازگشایی مدارس به اتمام رسید.
مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: تمامی مدارس در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان می توانند از طریق سرویس اینترنت پرسرعت در بستر تلفن ثابت به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.
 وی بیان کرد: در این طرح تامین  مودم داخلی و راه اندازی سرویس ADSL با حجم ماهیانه ۳۰ گیگ و سرعت تا ۱۶ مگابایت برای مدارس تک شیفت و ۵۰ گیگ برای مدارس دو شیفت بر عهده مخابرات منطقه یزد است.
شایان ذکر است شهرستان های ابرکوه با ۸۹ سرویس، اردکان ۹۳، اشکذر ۵۸، بافق ۵۴، بهاباد ۴۰، تفت ۱۰۲، خاتم ۸۲، مهریز ۸۲ ، میبد ۱۱۷ و شهرستان یزد با ۳۲۳ سرویس در این فهرست قرار دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =