مسابقه ماهانه نقد برتر فیلم کوتاه به صورت مجازی در کرج

به مناسبت روز ملی سینما با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و انجمن سینمای جوانان کرج مسابقه ماهیانه نقد برتر فیلم کوتاه به صورت مجازی در بستر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان استان البرز برگزار و به سه برگزیده برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز : نشست مشترک  معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  و انجمن سینمای جوانان استان البرز در محل انجمن سینمای جوانان کرج برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر دهقان هراتی معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، آقای نوروزی کارشناس مسئول  سینمایی  و محمد حسین عابدی مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز برگزار شد، در خصوص برنامه‌های آتی مابین اداره کل و انجمن سینمای جوان تبادل نظر و گفتگو شد .

پیش از شروع جلسه دهقان هراتی طی مصاحبه‌ای  گزارشی از عملکرد حوزه سینمایی در سطح استان البرز در سال ۱۳۹۸ ارائه داد.  تولیدات فیلم کوتاه و بلند، برگزاری جشنواره‌های سینمایی، فعالیت  پردیس‌های سینمایی، حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه و مستند و... از اهم این فعالیت‌ها بود.

در ادامه مقرر شد تا به مناسبت روز ملی سینما با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و انجمن سینمای جوانان کرج مسابقه ماهانه نقد برتر فیلم کوتاه به صورت مجازی در بستر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان استان البرز  برگزار گردد و به سه برگزیده برتر جوایز نقدی اهدا شود.

همچنین در این نشست مقرر شد تا سینمای جوانان استان با نظارت و همکاری معاونت سینمایی اداره کل برنامه‌ریزی مدونی در خصوص برگزاری کارگاه‌های ماهیانه آموزشی با حضور اساتید مطرح سینمای ایران و فیلم کوتاه در بستر فضای مجازی  برگزار نماید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =