دستورات مهم روحانی به وزیر کشور و رئیس کل بانک مرکزی

حسن روحانی در تماس تلفنی با وزیر کشور و رئیس بانک مرکزی آخرین دستورات را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی روز جمعه در گفت و گو با وزیر کشور، ضمن دریافت گزارش روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه هایی که انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شده است، تاکید کرد: برگزاری انتخابات با رعایت دقیق قوانین و با امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات بسیار مهم است که باید با حساسیت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی برگزار شود.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر کشور درخصوص نظارت بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان انتخابات و رعایت این دستورالعمل ها از سوی مردم در این زمینه، اظهار داشت: مشکلاتی همچون کرونا نمی تواند مانع از انجام امور مهم از جمله انتخابات شود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها می توان همه کارهای ضروری و لازم  را انجام داد.  

 روحانی همچنین در این گفت گو درخصوص اجرای دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر این موضوع در همه امور، دستورات لازم را به وزیر کشور به عنوان رئیس کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر کرد.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور، امروز در گفت و گو با رئیس جمهور گزارش کاملی از روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه و شعب رای گیری ارائه کرد.

دستور روحانی به رئیس بانک مرکزی

حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی روز جمعه در گفت وگو با رئیس کل بانک مرکزی ضمن دریافت گزارش مربوط به آخرین اقدامات انجام شده در زمینه تامین مواد اولیه داروی مورد نیاز کشور، بر اختصاص ارز مورد نیاز در این زمینه تاکید کرد .

"عبدالناصر همتی" رئیس بانک مرکزی نیز گزارشی از روند تأمین ارز مو اداولیه مورد نیاز کارخانجات دارویی ارائه کرد و گفت: طی چند روز گذشته بیش از ۴۲۰ میلیون دلار  صرفا برای خرید دارو و مواد اولیه دارو بانرخ ۴۲۰۰ تومان تأمین ارز شده است.

به گفته رئیس بانک مرکزی از ابتدای سال جاری بیش از ۹۰۰ میلیون دلار  ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دارو وتجهیزات پزشکی تأمین شده است.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =