۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
فنونی‌زاده: رسول پناه در حال تلاش است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هرروز با من تماس میگیرند و درخواست می‌کنند تا ترابی و علیپور در پرسپولیس بمانند اما من کاره ای نیستم تا اقدامی انجام دهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان درباره نقل و انتقالات این فصل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این فصل رسول پناه تمام افرادی که گل محمدی مد نظر داشت را به جز دانیال اسماعیل‌فر جذب کرد و تمامی این بازیکنان عضو تیم‌ پرسپولیس شدند. 
وی ضمن خوشامد گویی به بازیکنان این تیم افزود: امیدواریم که پرسپولیس باتوجه به زمان کم و عدم تمرینات گروهی در لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به قانون عدم‌جذب بازیکن و مربی خارجی بیان کرد: فوتبال ما به بازیکن خارجی بی کیفیت احتیاجی ندارد. زمان ما بازیکنان به صورت دلی وارد تیم ها می‌شدند. هنگامی که علی پروین می‌خواست مرا جذب کند گفت که پولی در آن وجود ندارد.
فنونی زاده افزود: انعقاد قرارداد های بازیکنان امروز حق قانونی‌شان است و باید برای آینده شان سرمایه ای داشته باشند اما در این حد و اندازه مطلوب نیست. اگر قرار است بازیکنی ۸ میلیارد دریافت کند باید به همین کیفیت بازی کند.
وی با بیان اینکه هرروز تماس های زیادی را از هوادران دریافت می‌کند گفت: هرروز با من تماس میگیرند و درخواست می‌کنند تا ترابی و علیپور در پرسپولیس بمانند اما من کاره ای نیستم تا اقدامی انجام دهم.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به سختی مسابقات در لیگ قهرمانان عنوان کرد: همه تیم های حاضر در این لیگ بسیار قوی هستند. تعامل کادر فنی و مدیریت نیز به موفقیت تیم کمک می‌کند اما نگرانی من این است که تیم تمرین گروهی نکرده است.
فنونی زاده در پایان با اشاره به مدیریت مطلوب رسولی پناه تصریح کرد: به هواداران پرسپولیس می‌گویم اذیتش نکنند رسول پناه در حال تلاش است و کارش را درست انجام می‌دهد.


۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    واقعا کسی انتظاری هم داره از تیمامون تو آسیا؟!