سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی در تولید محصولات شیمیایی در سمنان

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در پنج ماه ابتدایی سال جاری در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در تولید محصولات شیمیایی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، فرامرز محبوبی با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ، ۱۵ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید مواد و محصولات شیمیایی در استان صادر شده است.
وی تصریح کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر در استان فراهم شده است که در بین گروه های صنعتی که طی این مدت پروانه بهره برداری صادر شده است بیشترین میزان اشتغالزایی را دارا می باشد.
معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان اضافه کرد: در این مدت ، ۶۲ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بالغ بر یکهزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای بیش از ۱۵ گروه صنعتی در استان صادر شده است که بیشترین آن مربوط به گروه های صنعتی شیمیایی ، لاستیک و پلاستیک ، محصولات غذایی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات است.
فرامرز محبوبی با اشاره به میزان اشتغال محقق شده در این مدت اظهار داشت: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری ، در حدود ۸۰۰ نفر در بخش صنعت استان مشغول به فعالیت شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =