سامانه سیمبا در استان مرکزی راه اندازی شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: سامانه سیمبا از ابتدای خرداد ماه در استان مرکزی راه اندازی شده و تا امروز ۳۰۵۵ گزارش در این سامانه به ثبت رسیده است .

محمد جواد قربانیان در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی ،با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) برای افزایش سرعت عمل رسیدگی به تخلفات اظهار کرد: به کمک این سامانه در رسیدگی به پرونده‌های تخلف بهتر عمل می‌شود.

وی افزود: قبل از اینکه سامانه سیمبا راه‌اندازی شود، پرونده‌های تخلف از سوی بازرسان این سازمان تشکیل و سپس به صورت دستی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی فرستاده می‌شد. این روش، روند رسیدگی به پرونده‌ها را کند می کرد و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها نیاز داشت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی تصریح کرد: با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان صمت با سرعت عمل بیشتری می‌توانند پرونده‌های تخلف را به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند و شاهد افزیش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها خواهیم بود.

قربانیان عنوان کرد: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان این سازمان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی می‌شود. سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی، روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار می‌دهد و همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریت‌های بازرسان سازمان صمت خواهد شد.

وی با اشاره به آمار پنج ماهه معاونت بازرسی سازمان گفت : در پنج ماهه ابتدای سالجاری ۱۶۲۲۷ واحد مورد بازرسی قرار گرفته و۱۸۵۶ پرونده تخلف تشکیل شده است .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =