استاندار کرمان: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ترویج روحیه ایثار، شهادت و شجاعت در جامعه بسیار اثرگذار است

استاندار کرمان گفت: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان در ترویج روحیه ایثار، شهادت و شجاعت در جامعه بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : محمدجواد فدائی  در شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان که با حضور اعضا در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت خوبی‌ها و ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان پیشنهاد شده است گفت: این برنامه‌ها باید باشکوه بهتر و بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

استاندار کرمان ادامه داد: مهمترین برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس، استماع بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز هفته دفاع مقدس است که این برنامه به همراه تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همراه است.

وی با بیان اینکه آمادگی برای دفاع باید همیشه وجود داشته باشد افزود: آموزش و پرورش باید این روحیه ارزشمند دفاع مقدس را در بین دانش‌آموزان پرورش و ترویج دهد.

فدائی با اشاره به اهمیت بزرگداشت و برگزاری با شکوه این ایام بیان کرد: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره این ایام در ترویج روحیه ایثار، شهادت و شجاعت در جامعه بسیار اثرگذار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =