تامین مسکن برای نیازمندان در اولویت قرار دارد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تامین مسکن یکی از نیازهای ضروری نیازمندان است و در اولویت برنامه‌های این نهاد جهت خدمت به محرومان قرار دارد.


 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست بررسی املاک تحت تصرف بیناد مستضعفان که در سالن جلسات فرمانداری تاکستان برگزار شد، بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین حدود ۳۲هزار خانوار را تحت حمایت دارد که از این تعداد قریب ۶هزار نفر در شهرستان تاکستان زندگی می کنند.
حق گویان ادامه داد: یکی از نیازهای جدی خانواده های نیازمند مسکن است که با توجه به افزایش قیمت ها، تلاش می کنیم این نیاز محرومان را با همکاری و تعامل دستگاه های مختلف تامین کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در روزهای اخیر کلنگ احداث دو هزار واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان از سوی معاون رئیس جمهور در استان قزوین به زمین زده شد که حدود هزار واحد آن به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص خواهد یافت.
او افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین طی سالیان گذشته موضوع مسکن خانواده های ایتام را در دستور کار قرار داده است به طوری که در برخی از شهرهای استان دیگر یتیم بدون خانه نداریم از این رو در تحویل هزار واحد مسکونی اولویت با زنان سرپرست خانوار و ایتام باقیمانده است.
حق گویان عنوان کرد: در شهرستان تاکستان ۵۷درصد از مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که امیدواریم با همکاری و همراهی دستگاه های مختلف بتوانیم تسهیلات و کمک بلاعوض را به این دسته از مددجویان اختصاص دهیم.
او تصریح کرد: تامین مسکن یکی از نیازهای ضروری نیازمندان است و در اولویت برنامه های این نهاد جهت خدمت به محرومان قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: با توجه به رویکرد جدید بنیاد مستضعفان و اقدامات موثری که طی یک سال گذشته در زمینه رسیدگی به خانواده های مستضعف داشته است، انتظار داریم در احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان از کمک و توانایی مالی بنیاد مستضعفان برای خانه دار کردن محرومان بهره مند شویم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =