از ۴۰ پیشکسوت دفاع مقدس استان همدان تجلیل می شود

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس از یک ‌میلیون نفر از پیشکسوتان آن دوران که ۴۰ نفر از آنها همدانی هستند، تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از تویسرکان ؛ خلیل الهی‌تبار در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس شهرستان تویسرکان با اعلام مطلب فوق افزود: به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس از ۴۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس استان همدان در روز ۳۱ شهریور به شکل نمادین تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به گرامیداشت چهلمین سال آغاز رشادت، ایثارگری و دلاور مردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه‌های خاص، گفت: قطعا برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت خواهد بود.

الهی تبار خاطرنشان کرد: بهره‌وری از تجربیات و برکات و اندوخته‌های دفاع مقدس به طور حتم در برهه‌های مختلف در کشور به ویژه شرایط امروز گره‌گشا خواهد بود.

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی هفت‌گانه، اسناد، ادبی، راهیان نور و... شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مباحث شورای کارشناسی با هسته‌های خبره و دانش‌محور در راستای ترسیم نقش شهرستان مورد نظر در قالب محصولات فرهنگی و هنری دفاع مقدس تدوین و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته تخصصی ادبی شورا، از رونمایی ۱۰۰ عنوان کتاب در کشور برای اولین بار تا پایان امسال خبر داد و افزود: سهم تویسرکان حداقل نشر پنج کتاب با محوریت دفاع مقدس در این شهرستان است.

لازم به ذکر است، استان همدان ۸۰۰۰ نفر از بهترین فرزندان خود را تقدیم اسلام و ایران کرده است که این لاله های گلگون کفن، همیشه در تاریخ ایران و همدان جاودان خواهند ماند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =