حمل و نقل ترکیبی تبریز در حال تکمیل است

رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تلاش شورا و شهرداری تکمیل حمل و نقل ترکیبی در سال آینده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرام دبیری در حاشیه بازدید از شرکت ایریکو با بیان اینکه حمل و نقل ترکیبی همواره جزو اولویت های شورای شهر تبریز بوده، گفت: تلاش داریم حمل و نقل ترکیبی در سال آینده در شهر تبریز تکمیل شود.
او افزود: علاوه بر اتوبوس و مترو در پی راه اندازی خط تراموا و قطارهای شهری حومه ای هستیم.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز بازدید از شرکت ایریکو را سازنده دانست و اظهار داشت: از تمام مسئولان استانی که پیگیر حفظ سهمیه واگن ناوگان مترو تبریز هستند تشکر می‌کنم و از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنیم موضوع اختصاص سهمیه ناوگان مترو تبریز را به جد پیگیری کنند.
دبیری هدف از بازدید شرکت ایریکو را بهسازی و توسعه واگن های مترو تبریز اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی که انجام دادیم امیدواریم با دریافت  واگن های جدید زمان انتظار در ایستگاه های مترو کاهش یابد.
او افزود: تلاش ما این است سال آینده شاهد تکمیل حمل و نقل ترکیبی در شهر تبریز باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به  اینکه اجرای خط مترو بسیار پرهزینه است گفت: در کنار خط مترو باید اتوبوس، تراموا و مینی بوس در داخل شهر به کار گرفته شود.
دبیری افزود: آقای استاندار پیگیر راه اندازی و توسعه خطوط ریلی حومه ای شهر تبریز هستند و با این اقدام می توانیم شاهد کاهش ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =