ماجرای اعتیاد یک ورزشکار حرفه‌ای در «شکلات تلخ»

برنامه «شکلات تلخ» با موضوع اعتیاد در گروه سنی نوجوان و چهره‌های شاخص اجتماعی روی آنتن شبکه پنج می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه شکلات تلخ با موضوع اعتیاد در گروه سنی نوجوان و چهره‌های شاخص اجتماعی این هفته روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۰۰:۳۰ بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این برنامه تلویزیونی با محوریت کودکان کار و خیابان و با موضوع اعتیاد در کودکان و نوجوانان و اتفاقاتی که باعث آسیب در این گروه سنی می‌شود تولید و به پخش خواهد رسید.

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت: در برنامه بیست و ششم به دنبال این هستیم تا محورهای اصلی درگیر شدن کودکان و نوجوانان با مواد مخدر را بررسی کنیم و با هدف پیدا کردن راهکار در این خصوص با کارشناسان مرتبط در  این حوزه از جمله دکتر سعید آرام رئیس بهزیستی شهر تهران، دکتر محمدرضا قدیرزاده کارشناس و پژوهشگر حوزه اعتیاد، این مقوله را حول محور  زندگی نوجوانی ۲۰ ساله و یک مربی کشتی درگیر شده با مواد مخدر و شیشه مورد تحلیل قرار خواهیم داد.

احمدی در پایان گفت: در چند قسمت اخیر برنامه شکلات تلخ که داستان اعتیاد خط اساسی برنامه را تشکیل می‌داد سعی کردیم جایگاه خانواده را در انواع آسیب  برای گروه سنی مختلف و در اقشار متفاوت جامعه بررسی کنیم و در ادامه نقش اعضای خانواده در قبال یکدیگر، جامعه اقوام، دوستان و اطرافیان و حس و حال روانی کودکان و نوجوانان متأثر از داستان استفاده از هرگونه مواد روانزا سرفصل‌های اصلی برنامه شکلات تلخ خواهد بود.

برنامه شکلات تلخ با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۰۰:۳۰ بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =