۱ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
زرندی: مشکلی بابت دیاباته وجود ندارد

مدیررسانه ای استقلال اعلام کرد که روزبه چشمی با هیچ تیم قطری مذاکره نکرده و مشکلی از بابت دیاباته استقلال را تهدید نمی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا زرندی مدیررسانه ای استقلال در گفتگویی تصویری با برنامه ورزش و مردم در خصوص شایعات پیرامون مذاکره روزبه چشمی با یک باشگاه قطری گفت: این قضیه در مورد روزبه چشمی جالب است. شاید در تصاویر تلویزیونی چیزی مشخص نباشد ولی چه در هتلی که قبلا حضور داشتیم و چه هتلی که اکنون در آن حضور داریم، به معنای واقعی کلمه قرنطینه شده ایم. 

وی ادامه داد: کاش می شد این شرایط را مشاهده کنید. اصلا امکان خروج از درب هتل وجود ندارد. مامور پلیس در پشت درب هتل قرار دارد و امکان خروج وجود ندارد. دو طرف سمت چپ و راست درب ورودی هتل در پیاده رو با ماشین پلیس و نرده های فلزی بسته شده است.

زرندی افزود: به هیچ وجه کسی اجازه ورود و خروج از هتل را ندارد و در همین شرایط سخت قرنطینه، عنوان شد که روزبه چشمی با یک تیم قطری قرارداد بسته است. زمانی که من با چشمی در مورد این خبر صحبت کردم، او متعجب شد و گفت من الآن در اردوی استقلال هستم و با این تیم قراردادم را تمدید کرده و اصلا نتوانسته ام پایم را از هتل به بیرون بگذارم. به صورت تلفنی هم که نمی توان قرارداد بست.

او گفت: پس از اینکه چشمی کلیه این اخبار را تکذیب کرد، باشگاه نیز به صورت رسمی از قول این بازیکن اعلام کرد که چشمی با هیچ تیمی قراردادی نبسته است و در حال حاضر در خدمت استقلال است.

زرندی در مورد نامه تهدید آمیز دیاباته اینگونه توضیح داد: بله این نامه ای که دیشب منتشر شد به دست باشگاه رسیده بود ولی یک نکته ای دارد. تاریخ آن نامه برای 9 شهریور است و آن 15 روزی که به عنوان ضرب العجل تعیین شده، تا 24 شهریور بوده است. تا جایی که از باشگاه مطلع شده ام، قسمتی از مطالبات شیخ پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: شیخ دیاباته بارها و بارها معرفت، حرفه ای و همدل بودنش با استقلال را نشان داده است، هم اکنون در اردوی استقلال و خیلی هم خوب مشغول تمرین است. من فکر نمی کنم مشکل خاصی بابت شیخ دیاباته وجود داشته باشد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =