۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
چرا سعادتمند دیگر به تلویزیون نمی‌آید؟

باشگاه استقلال درنهایت نتوانست تا استراماچونی را برای فصل بعد به ایران برگرداند.

عرفان حاج‌بابایی: احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال درست در روزهایی که این تیم برای حضور در دیدار سخت فینال جام حذفی مقابل تراکتور احتیاج به تمرکز و آرامش داشت، با حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و انتقاد های ریز و درشت از کادرفنی وقت و دادن وعده مذاکره با استراماچونی برای حضور روی نیمکت استقلال در فصل آینده، انواع و اقسام حاشیه ها را برای آبی پوشان به وجود آورد که نتیجه اش باختی دور از انتظار مقابل تراکتور بود در شرایطی که استقلال یک هفته قبل از آن، با ارائه نمایشی قابل قبول توانسته بود پرسپولیس را کنار بزند.

حالا اما در شرایطی که دیگر حضور استراماچونی در استقلال منتفی شده و به تبع آن خبری از صرف نظر او از شکایتش در فیفا هم نیست، سعادتمند دیگر پا به برنامه های تلویزیونی نمی گذارد تا از طرح و برنامه اش برای فصل آینده بگوید. از اینکه چه کسی را برای نیمکت استقلال مدنظر دارد یا اینکه چگونه قرار است از پس این همه بدهی های داخلی و خارجی و قراردادهای کلان ستاره های فعلی استقلال بربیاید.

قمار سعادتمند برای بازگرداندن استراماچونی نتیجه نداد و نوک تیز انتقادات را به سمت خود او بازگرداند. چرا که استراماچونی با استوری ای که گذاشت، از اساس منکر پیشنهاد از سوی استقلالی ها شد و حالا مدیرعامل آبی ها بد نیست که بازهم به برنامه های زنده تلویزیونی بیاید و این بار به جای وعده های رویایی برای ساختن تیمی کهکشانی در جهت قهرمانی آسیا، از این بگوید که دقیقا در روند مذاکره با استراماچونی چه اتفاقاتی افتاده و او علی رغم این که می دانسته برای حضور این سرمربی ایتالیایی منع قانونی وجود دارد، چرا تمامی تخم مرغ هایش را در این سبد قرار داده بود؟ آیا هدفش فقط فراری دادن فرهاد مجیدی از نیمکت استقلال بود؟ حالا که فرهاد رفته و استراماچونی هم قرار نیست بیاید برنامه اش برای نیمکت فصل بعد استقلال چیست؟ آیا استقلال واقعا دارد با الکس نوری مذاکره می کند یا چند روز دیگر، نوری هم مثل استرا با یک استوری، آب سردی بر دل پر خون استقلالی ها می ریزد؟ آیا هواداران باز هم باید شاهد کشته شدن زمان و از دست رفتن پیش فصل و سوخت شدن امتیاز در هفته های ابتدایی لیگ بعدی باشند؟ سناریویی که طی سالیان اخیر هر فصل برای استقلال اتفاق افتاده و به قیمت از دست رفتن شانس قهرمانی لیگ برای این تیم تمام شده است.

بیشتر بخوانید: علی کریمی به اروپا می رود؟

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 2
    سعادتمند پرسپولیسی
  • ایلیا IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 0
    از تمام هوادران فهیم استقلال میخواهم تا هنوز دیر نشده از فرهاد بخواهند تا به استقلال برگردد و به جای واقعی خودش یعنی قهرمانی در لیگ بعدی به امید خدا برسونه و سعادتمند هم از استقلال با این وعده های کاذب برود.