۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
طلا باز هم گران می‌شود؟

فارس به نقل از سی ان بی سی نوشت: بانک UBS سوئیس اعلام کرد که علیرغم آن که قیمت طلا طی سال جاری ۳۰ درصد رشد کرده، اما احتمالا شاهد افزایش بیشتر قیمت طلا در بازار جهانی خواهیم بود.

بانک UBS سوئیس، پیش‌بینی کرد: علیرغم آنکه قیمت طلا طی سال جاری ۳۰ درصد رشد کرده، اما با توجه به تداوم حضور بی‌ثباتی‌ در سطح جهان ممکن است شاهد افزایش بیشتر قیمت طلا و باقی ماندن قیمت آن در سطوح بالا باشیم.

یه‌اوه چوگوآن، مدیر بخش آس‌آن UBS، طی مصاحبه‌ای گفت: چشم انداز ما برای طلا بسیار افزایشی است. ما فکر می‌کنیم که قیمت طلا افزایش بیشتری خواهد یافت و چیزی که جالب است، این است که معتقدیم بیش از آن چیزی که انتظار می‌رفت، طلا در این قیمت‌ها باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد که این بانک پیش‌بینی خود نسبت به قیمت طلا در سال آینده را از ۱۸۵۰ دلار در هر اونس به ۲۱۰۰ دلار افزایش داده است.

پیش‌بینی تداوم افزایش قیمت طلا در بازار جهانی از سوی یک بانک سوئیسی

قیمت طلا در آخرین مبادلات شب گذشته ۱۹۵۳ دلار در هر اونس بوده که نسبت به ابتدای سال جاری ۲۹ درصد رشد کرده است.

یه‌اوه ادامه داد: نرخ منفی واقعی بهره بانکی در بسیاری از کشورها در کنار بی‌ثباتی‌های گوناگون در بازار جهانی از جمله ابهامات نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهور در آمریکا از جمله عواملی هستند که در حال سوق دادن سرمایه‌داران به سمت بالا بردن ذخایر طلای‌شان است.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =