پیام مشترک رئیس شورای اسلامی و شهردار شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

فرهاد رئیسی و بهادر عبدالغنی در پیامی مشترک فرارسیدن چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امام خامنه‌ای(مدظله العالی): جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.

سی ویکم شهریورماه، یادآور هشت سال دفاع، ایستادگی، ایثار و رشادت دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار و نگین ولایت‌مداری مردم ایران است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب از آن سربلند و پیروز بیرون آمدند .

بی‌تردید یکی از رسالت‌های مهم امروز مدیران شهری؛ دمیدن روح حماسه‌های انقلابی، ایثار و مقاومت در کالبد فیزیکی شهر است. شهرکرد، شهر حماسه و ایثار و بیرق همیشه در اهتزاز ایمان، رشادت، شجاعت و ولایتمداری است که باید با نشر فرهنگ استقامت، دفاع و معنویت در فضای این شهر، میراثی عظیم و عزیز از یاران شهید و همرزمان بصیرشان را برای تاریخ و نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم. اگرچه امسال مواجه شدن با ویروس کرونا تا حدودی بر برنامه‌های حضوری این  ‌مناسبت تاثیرگذار خواهد بود، اما با همکاری و همراهی شهروندان عزیز و نهادها و  دستگاه‌های متولی تلاش خواهیم کرد تا فضاسازی شهر و برنامه‌های متنوع در خور شأن شهر و شهروندان انجام شود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، توفیق روزافزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهرکرد را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان و عمل به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) از خداوندمنان مسئلت می نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =