امروز عرصه اقتصادی، جبهه دفاع در برابر توطئه و تجاوز دشمنان نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:عرصه اقتصادی و مباحث معیشتی، امروز جبهه دفاع همه جانبه در برابر توطئه ها و تجاوز دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز دوشنبه ۳۱ شهریور در آیین تجلیل از یک ‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گفت: اگر ما امروز با مشکلاتی در عرصه های مختلف و خاصه در عرصه اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم و مردمان خوب این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، مطانت به خرح می دهند، ادامه از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزشهایی است که در ۸ سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.
وی با بیان اینکه حفط و حراست از ارزش ها همواره مستلزم پرداخت هزینه است، اذعان داشت: روزی هزینه حفظ ارزشها در برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و از خودگذشتگی و ایستادگی در جبهه های جنگ ابزاری و تسلیحاتی در برابر دشمن بود، اما امروز هزینه ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزشهای خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تاثیر قرار داده و یقینا ملت ایران اسلامی در جنگ ‌اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری، با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.
خجسته پور تاکید کرد: دشمنان امروز شعار آزادی معیشت و رفاه مردم ما را سر داده و بر آن فضاسازی تبلیغاتی میکنند، اما در عمل اینگونه نیست و با تحریم های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته اند.
وی اظهار داشت:امروز نیز می طلبد که باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت داشته باشیم و با تاسی از ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت و عزت ادامه دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد امنیت و آسایش امروز ما در کشور، به واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام‌ است و انشالله بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =