پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوران دفاع مقدس، یادآور شکوه مقاومت و حماسه دلیرانه ملت بزرگ ایران و تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است. 

حماسه‌ای عظیم و سرشار از زیباترین و ناب‌ترین صحنه‌های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی که در پرتو ایمان و توکل به خدا و ایستادگی و استقامت سرافرازانه مردان و زنان این سرزمین شکل گرفت و به‌عنوان مایه عزت، غرور، سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ می‌درخشد. هشت سال دفاع جانانه و شرافتمندانه و مبتنی بر اعتقادات و ارزش‌ها، یکدلی و تسلیم‌ناپذیری این ملت را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این هفته خجسته را به خانواده های  معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و امیدواریم با توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای داهیانه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)، شاهد عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه بیش از پیش و همه جانبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف باشیم و همگان در راه پاسداشت و صیانت از ارزش‌ها و پیمودن راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز و ثابت قدم باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =